کانورتر - ترانس - اینورتر - مبدل ولتاژ - منبع تغذیه

فروش کانورتر DC/DC و لیست قیمت کانورترDC/DC و نمایندگی کانورتر و ساخت کانورتر

کانورتر - ترانس - اینورتر - مبدل ولتاژ - منبع تغذیه

فروش کانورتر DC/DC و لیست قیمت کانورترDC/DC و نمایندگی کانورتر و ساخت کانورتر

قیمت پنل خورشیدی، فروش پنل خورشیدی 10 وات

انرژی خورشیدی و برق خورشیدی


انرژی خورشیدی یکی از منابع تجدید پذیر و بی پایان جهت تولید انرژی برق الکتریسیته می‌باشد و با سیستم تولید برق بدون گازهای گلخانه‌ای از قبیل CO2 یکی از پاک ترین، بی ضررترین و در دسترس ترین منابع تولید انرژی برق پاک است.

 

نیروگاه خورشیدی

اینورتر گروپ  فعال در زمینه راه اندازی سیستم‌های انرژی خورشیدی نیروگاهی (سیستم‌های انرژی سولار آن گرید متصل به شبکه سراسری برق - On-grid Solar Energy Systems) و انرژی خورشیدی صنعتی، تجاری و خانگی (سیستم‌های برق خورشیدی آف گرید جدا از شبکه سراسری برق - Of-grid Solar Power Systems) می‌باشد.

 

انرژی خورشیدی با مصرف تجاری و انواع پنل خورشیدی خانگی

در کنار راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی، همچنین فعال در زمینه پخش و فروش تجهیزات مصرفی سیستم‌های انرژی برق خورشیدی خانگی و تجاری از قبیل انواع پنل خورشیدی خانگی (سلول‌های خورشیدی و صفحات فتوولتائیک)، استراکچر صفحات خورشیدی، انواع شارژر خورشیدی (شارژ کنترلر خورشیدی)، انواع اینورتر (مبدل برق مستقیم DC به برق متناوب AC) ، باتری (باطری خورشیدی)، کابینت باطری، و تابلو برق و همچنین تجهیزات آبگرمکن خورشیدی به همراه انواع شارژر خورشیدی موبایل و تبلت می‌باشد.

 

پنل خورشیدی انرژی برق خورشیدی

پنل خورشیدی که از آن با نام پانل خورشیدی، پانل سولار، صفحات خورشیدی، سلول خورشیدی و صفحه فتوولتائیک یاد میشود، جزو اصلی یک سیستم برق خورشیدی می‌باشد. انواع پانل خورشیدی ارائه شده توسط گروه پاساک از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین پنل‌های با راندمان بالای موجود در بازار می‌باشند. انواع پنل خورشیدی 12 ولت و پنل خورشیدی 24 ولت از پر مصرف‌ترین پانل‌های بازار می‌باشند که در وات‌های مختلف از جمله پنل‌های 100 وات، پنل 150 وات، پنل 200 وات، و پنل 250 وات به شما مشتریان ارائه میگردد. صفحات خورشیدی فتوولتائیک موجود در بازار به طور عمده یا تولید ایران می‌باشند و درصدی بالایی از آنها نیز از کشور چین وارد میشوند. 

 

باطری خورشیدی و کابینت باتری خورشیدی

یکی از مهمترین اجزای یک سیستم خورشیدی جدا از شبکه سراسری برق (آفگرید سولار پاور سیستم - of-grid solar power system) باتری خورشیدی و تجهیزات ذخیره سازی انرژی برق برای استفاده در طول شب و در زمان عدم وجود تابش خورشید می‌باشند. در یک سیستم خورشیدی، پنل خورشیدی از کمترین هزینه نگهداری و باطری خورشیدی از بالاترین هزینه نگهداری برخوردار است. باطری‌های مصرفی در سیستم‌های سولار باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند تحمل شارژ و دشارژهای روزانه و همچنین شوک‌های وارده به سیستم را داشته باشند. معمولا در سیستم‌های انرژی خورشیدی متصل به شبکه سراسری برق (آنگرید سولار پاور سیستم - on-grid solar power system) ، سیستم به گونه‌ای طراحی میگردد که نیاز به باطری خورشیدی و تجهیزات ذخیره سازی نداشته باشد و تولید برق در طول روز برای چنین سیستم‌هایی پیشنهاد میشود، تا از سربار هزینه‌های اضافی بابت نگهداری باطری جلوگیری شود.


 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.